Data e postimit: 2012-03-12 11:55:19
Lexime: 5067
krahasimi i kenges se kostandin-ymar agos dhe odisese
Lloji: Ese argumentuese
Tema: krahasimi i kenges se kostandin ymer agos dhe odiseut
Autori: Nereida
Shkolla: ismail qemali
Klasa: 8b
Qyteti: shkoder
E-mail: ed_neda@yahoo.com


kjo eshte nje ese per te cilen une duhet te vleresohem me note ................. love you

Vepra te ngjashme
Autori: Adriola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkolla
Shkolla ndonjehere mund te na duket e merzitshme ose e veshtire , por ne nuk e kuptojme se aty kalojme vitet me te bukura te jetes sone.Vitet kalojne shume shpejt dhe ne as nuk e kuptojme se si ikin ato por ne duhet te dime vlerat e tyre.cdo shok cdo shoq...
Autori: Madalena · Lloji: Poezi kolone · Tema: I love my mami!!!!!!
Mother is the bigest word nothing can compare with her sweet love when I see her face I feel her love and if I make mistakes she will support me,I know the first thing that I saw when I came in this...
Autori: My love · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
If you love me I'm so lucky You also are With-out you I'm nothing With-out you I'm something Together We are everything I love you You love me We are happy family I will always love you
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Rrefenja · Tema: Dituria
A ka gje me te rendsishme sesa dituria, Jo Dituria eshte gjeja qe me se shumti njeriu duhet te luftoje. Siq thote nje thenie; Dituria te dergon ne rruge te drejte,Mendo pak. Eshte e vertete. Mos lufto per nje note por per dituri, Sepse ajo eshte me...
Autori: My love · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Un jam...
Shiko,desha te prezantohem,un jam nje vajz e dashuruar ne nje person Desha te ju thoja,gjith tregimet,poezit,eset,dashurie,e gjithqka tjeter ne lidhje me dashuri me autorin "My Love" Jam un,deri tani i kam 2 poezi "Dashuria e pare nuk harrohet!"dhe"No...
Autori: anjeza balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: shoqes time te ngushte
shoqja ime e dashur o sa fort te kam dashur gjithmone me ke ndihmuar ne detyrat e klases kurre ste harroj. ishe shoqja ime me e ngushte por te moorii zoti dhe zdo te shoh me kurre me. e di se ti me shen nga qielli por ma bej me dore eja tek ...
Autori: aaann · Lloji: Poezi personale · Tema: lexojeni
Mami eshte lumturia e jetes sime, qe me ka nxjerre ne drite, qe une e dua me gjithe shpirt C'do mam qe punon, femija i mungon, dhe kurre se harron Mamat kur merziten, duhet t'i rrime prane me fjale te bukura, ta ngushellojme dhe ta p...
Autori: ANDIHIBROJ · Lloji: Poezi dashurie · Tema: BEAUTIFUL
one day when I was to the school I sow a girl is so beautiful I think for her oll the day because I was to sey I LOVE YOU I look for her everywere but she sey I DONT CARE but I but I I didn t let my love to die I go in my road alone now my hart ...
Autori: ANDI HIBROJ · Lloji: Poezi dashurie · Tema: the love
one day when I was to the school I sow a girl is so beautiful I think for her oll the day because I was to sey I LOVE YOU I look for her everywere but she sey I DONT CARE but I but I I didn t let my love to die I go in my road alone now my hart ...
Autori: Ya Gyal · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Life isn't shit
It's meee again people .Jo jo jeta nuk eshte shit jam gabuar hhaha.A din qysh mundesh me bo jeten tone mos mu dok shit?!Thjesht jetoje qdo sen qysh don ti vet , besomni sja vlen asni njeri me ngu qka thot ose qkat imponon me bo , veq ni jet e kem e sja vl...
Autori: samira · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: frika ne jeten tone
si cdokush tjeter edhe une e kam provuar te kem frike. kjo ndjenje te tmerron te pushton te teren pa te pyetur fare.eshte brenda teje eshte ne ty e smund ta largosh prej vetes. mua me ka ndodhur shume here te kem frike. po permend disa raste: kur isha me ...
Autori: My love · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Sa her rri e mendoj, Ti merr pjes ne ato mendime Te dua ty pa fund... Sepse ti je motra ime!.. Moter nuk kam Po sme duhet 1 Te kam ty,me mir se nje moter Dhe kurr vetem s'me le Ti je me e mira Po ashtu me e veshtira Te dua me shum se veten ...
Autori: DEFRIM CMETA · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
alfabeti a,b,c numrat 1,2,3 muzika do,re,mi tjeter une dhe ti.
Autori: kasilda lloshi · Lloji: Ese filozofike · Tema: don kishoti
Don kishoti eshte nje veper per te cilen mundohemi qe ta kuptojme dhe te mesojme me teper rreth saj pasi ne duhet ta kuptojme personalitetin e te tjereve.Don kishoti ishte nje nga njerezit me imagjinativ per te cilin duhet te besh dicka qe ka te beje me a...




Komentet e fundit!

Emri: gesti muco
Email: gessibossi@yahoo.com
Komenti: shkenca apo shkrimtari le te shqyrtojme keto te dyja

Emri: Losodosaosdofgoh
Email: darlin998@hotmail.com
Komenti: po ti mi pidhrobshe pse se shkrun esen .. apo ke frik se mos ta kopjojm shkerdhat

Emri: Frenci Rakipi
Email: frenci8@gmail.com
Komenti: Per tu abonuar, klikoni ketu http://www.veprangaju.com/abonime/shtonjeabonim.php



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com